en parentes bara

Tror jag vill ligga med hon den där Marta som spelar fotboll. Hon är het faktiskt. Lite åt det maskulina hållet fast ändå en snygg tjej.. Sen att hon pratar ”denna swenskan” med en portugisisk brytning gör ju det hela ännu mer ”passion”. Hennes lår också..

Sen finns ju min lilla Selma Blair, som om jag vore homosexuell hade jagat tills hon inte orkat stå emot mera.

Men nu är jag ju gift med min man Ilce och får nöja mig med det helt enkelt.. Det är efter omständigheterna inte så pjåkigt fast det där med ”passion” är långt borta. Kanske skulle börja på buggkurs eller något annat hett för att tända den elden som aldrig brunnit? Passion och flammande lustar har aldrig varit vårt signum riktigt. Vårt signum har mer varit: Slappa hemmakvällar där tyngdpunkten ligger på glädjen att snart få smaka på den där chokladpuddingen som väntar på oss i kylen. Sen deckar vi oftast. INGEN BILD// slut på inlägg.

Posted on 21 augusti, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

