temavecka

Nu börjar min temavecka, jag har bestämt att jag skall leva lite som på mellanstadiet. Bara ha en skål med lappar o ämnen så får nån jävel som är här på besök dra en varje söndag. I dag drog jag en. Det blev Ingemar Bergman vecka. Googlade efter bilder på honom nu som jag skall använda mig av. Shit, det ser verkligen ut som om det lukta stuvade ärtor hemma hos honom och att han själv luktar kaja (FÅGEL) blandat med tidningsförvarslukt. Han gillade slip overs över skjortan, sleep overs också för den delen. Snubben hade fan nio kids och en kvartett och en halv fjärs hustrur. Nu skall jag se Fanny och Alexander. Jag summerar veckan nästa söndag, om jag inte hinner ta livet av mig innan dess.

Förresten? Kan jag få livmodercancer av min Lap Top när jag har den på magen i soffan? Strålning o sånt ni vet..
Posted on 31 augusti, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Han är vidrig. Jag kan se honom slicka mandeltorsken från sina gammelmansfingrar (helt glansiga av den spända huden). Såg en intervju där han hade ögongojs i ögat, ingen vågade typ säga till den store Bergman! *Friends forever* hjerta ❤

Kommentera

