Mina egenheter

Vi har ju alla våra hemlisar – tänkte dela med mig lite.
  • Jag tänker en sexuell tanke om alla jag träffar. På ett eller annat vis. Undra väldigt ofta hur andras könsorgan ser ut eller luktar precis i den stunden man ställer sig tanken (!!). Det värsta är att man aldrig kan veta vem som har fulast eller mest illaluktande.
  • Har sen jag födde barn fått lite problem med bromsspår om jag typ inte sandpapprar efteråt. ( Detta hoppas jag fanimej inte att nån läser egentligen), men jag tycker det är rätt kul faktiskt när min man frågar om jag gjort handbromsvändningar under dagens lopp.

sandpaper av modell smärjeduk

Äh fan, detta var nästan för mycket info, men jag låter det stå. Det är ju faktiskt sant och gillar ni inte mig så vem fan bryr sig. Min mamma älskar mig.

Posted on 7 september, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

