Vi kallar honom T

När vi ändå är på bildlig resa i mitt liv tycker jag vi avslutar med denna bilden, den säger mycket. Detta var vi i 4 år. Låtsas inget annat. Du skall allt stå för det där du pull me through..

Skriver jag i gåtor? Men den här snubben kommer det nog skrivas en hel del melankoliska inlägg om då och då. Han är väldigt passé, men skyldigt till mina sämre personlighetsdrag. No hard feelings längre, men står för mitt past – det gör i alla fall jag!
Posted on 9 september, 2008, in tony. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Marco Blazevski Agent

    Hej Jennie allt bra med dig kommer du ihåg när du fick 3 kukar i din fitta Marco Blazevski

  2. Han är och kommer alltid vara en förövare, Tony. Zlatan tack och lov, gjorde karriär utan att våldföra sig på kvinnor åtminstone.

  3. Dr. Stefan Larsson

    Jennie, du måste söka hjälp hos närmaste psykiatriska mottagning
    Mår du bra?

Kommentera

