en liten kommentar

I soffan nyss:

Han: ” Vad fan har du gjort då, dina knän ser ut som fan”
Jag: ” Vadå då, jag har glajdat på parketten när jag spelade luftgitarr i mina Adidas-polyester-bralls”.
Han: Tyst och ett skak på huvudet.

Sen hämtade jag mina byxor och kom på att jag kanske skulle kunna stämma Adidas. Men icke. De varnar till och med på en liten lapp:

”Advise: Please be aware that sliding too fast across indoorfloos could cause friction burns where floor, suit, and skin meet”.

Vad exakt är too fast då, så jag vet?

Gamla mittsexknän från Bk Banér som numera lider av glajdandet på parketten här hemma istället.
Posted on 10 september, 2008, in adidas, knän, luftgitarr. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. hahaha så najs advise haha! go slower next time! ^^

Kommentera

