night light

Jag är så arg varje kväll min man skall släcka ner i vardagrummet för att se någon dålig rulle som alltid råkar heta: ”Dawn OF the dead, Dead OF the deads, Wind OF the dead, allt är liksom of the någonting. Sådan ser jag inte på. Så jag bloggar som ni kanske vet. Men får alltid skriva om orden hundra gånger om då jag mest gissar mig fram. Så rätt och slätt stack jag i väg till Rusta och införskaffade en sån där pannlampa. Kom hem, var så belåten och till min stora förvåning när den provades insåg jag att det är möjligt att ställa in ”Discomode”. Då är ju frågan: Vem använder sig av stötvis lila ljus? Finns det springande poliser som det finns ridande poliser och de i så fall använder dessa som blåljus? Vad är grejen liksom? Jag gungade i alla fram i hallen och testade lampan genom att låtsas att jag behövde gräva ut någonting ur mina mörka skåp.

I kväll skall den invigas for real.
Posted on 11 september, 2008, in pannlampa. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Kommentera

