Vems?

Bestämde mig för att borsta gaddarna i dag. Det hör till ovanligheterna eftersom jag som tidigare nämnt har en röten visdomstand som orsakar helig odör oavsett om jag borstar eller ej. Så mestadels skiter jag i det. Men i dag öppnade jag skåpet och där står vårt keramikglas från IKEA som säkert resten av Bossesverige har också. Med 8 tandborstar i! Vems är alla dessa? Har Ilce en älskarinna? EJ TROLIGT! Har mina vänner varsin? ÄNNU MINDRE TROLIGT då alla mina polers bara kommer på snabbvisiter. Sen kom jag på att den gröna har jag använt till att rengöra delen där man lägger i sköljmedel på maskinen, den röde borstade jag mina ögonbryn med på den tiden jag sminkade mig. Men de andra? Ja, de har troligen också varit utsatta för övergrepp. Jag minns att jag gjorde nåt snuskigt med en också, men inte vilken av dem. Det kanske är bäst om jag gör mig av med dessa innan de orsakar någon epedemi i huset. Så jag slänger dem nu. Alla utom den guldiga, den skall jag gå till pantbanken med i morgon så jag har råd att fika och kanske en DN. Den är nämligen i 18 karats guld. Vilken highroller man varit! Numera bohem som vill ha en virkad väska och fred på jorden.

Nu tror min man att det är sexytime. Jag vet att jag skall sova.
Posted on 11 september, 2008, in älskarinna, IKEA, pantbank. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

