bullfitta

I dag sov jag middag med Frida. Shit, vad jag alltid Drömmer surralistiska och rent ut sagt makabra dreams då. Denna gången drömde jag att jag var i en annan stad och klippte håret och att frisören där var tjejen som jobbar på Kicks i Allum (vilken av dem säger jag inte). Jag och hon satt i ett hörn och kollade på bilder på min laptop då hon plötsligt tog min hand och förde den mellan benen på henne. Den var tjock och bullig, mjuk som hubbabubba. Alltså värsta bullfittan. Jag drömde alltså om en expeditbullfitta! Normalt. Drömde även om Pernilla, min barndomsvän sen treårsåldern som jag numera ej har kontakt med. Hon krävde mig på 2000 för totala kostnader som hon lagt ut under våra 20 år som vänner. Om jag inte betalade skulle hon sätta ett farligt Bergsjögäng på mig som hette Araberna. Jag drömmer ofta om Pernilla. Undra vad det betyder? Undrar om hon drömmer om mig ibland eller om hon helt enkelt är helt likgiltig över att vi gjort slut? Jag tror faktiskt det. För henne var jag bara ett ligg – typ.

Posted on 13 september, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. jag har bullfitta and I love it, men aldrig cameltoe. Nästan.

  2. Fan va gött att du är glad över din ”bokke”.. Så det ska va!

  3. ooh vill lätt ha en tjej som har bullfitta har haft sex med många tjejer men blir alltid lika besviken när det bara är en vanlig tanig fitta innanför deras trosor
    adda Mallebjorn@hotmail.com om ni har en chicks 😉

Kommentera

