dröm

Tänkte börja köra med parallella handlingar i den här bloggen så den blir mer schitzad än vad den redan är. En av parallellerna är mina drömmar som jag kommer redogöra då de inträffat på natten. De kan vara värre än verkliga jag. Då är det illa.

Drömde i natt att jag köpte ett glasögonetui till en kompis kompis som fyllde år. Vad jag gjorde där överhuvudtaget är en gåta. Jag hade ångest för att jag bara hade lagt 300 på hennes present. Men den var ju så odd. Det var tennisbollsbeklädnad på fodralet. Ni vet sånt limegrönt filtaktigt. När jag vaknade var jag svettig och illa till mods, kan det vara för att kompisens kompis bara skall ha fittguccipresenter jämt? Detta var alltså en mardröm.

Rysligt va?
Posted on 15 september, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Jag har drömt att jag hade sex med Flava Flav.Sncka om ångest!

Kommentera

