Here we go


Har redan varit fett personlig, munnen slutade aldrig röra sig. Men frisören hängde på och delade också med sig, berättade att hon simmade som ung. Betyder det att vi möttes och att hon gillar mig? Hoppas bara inte hon ser min torra bit jag har i örat sen när vi skall skölja och tror det är vax. Att jag är en sån person som inte fattar att man skall topsa. (Jag har faktiskt ett litet eksem). Nu väntar jag på kaffe och läser Bergman och en artikel om Christine Meltzer som verkar vara en helskön tjej. Ser fortfarande ut som trailortrash men jag litar fullt ut på världens bästa Rebecka på Bellbox i allum. Reklam you bet!
Posted on 17 september, 2008, in frisör, vax i örat. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

