blue boy

Idag träffade jag och Frida en pojke i samma ålder som henne som uppenbarligen var sjuk. Jag lade märke till att han skakade och andades häftigt och var blåtonad både i ansiktet och främst under naglarna. Han var så glad och energisk ändå, verkligen försökte sig på allt som en 1,5 åring gör. Kände mig så jävla dum att man satt där och tänkte för sig själv när hans mamma såklart vet var man tänker men samtidigt vet man inte om hon vill att man frågar eller är tyst. Liksom bara är van vid detta. Jag hoppas att det inte är illa med honom och att han har och kommer få ett lika gott liv som alla andra barn. Undra varför stackars oskyldiga barn skall behöva bli sjuka? Han är i alla fall dagens kämpe tycker jag!

Posted on 18 september, 2008, in hjärta pojke. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

