Svärfar

Vi har ingen kontakt med min svärfar av triljoners olika anledningar som jag kanske inte skall ta just nu. Men han är i alla fall en elak jävel som inte har något som helst gott i sig mer än organen som kanske hade fungerat som delikatess åt utsvultna kannibaler. Min svärmor dumpade honom efter 40 år och blev en sexbomb under sin tid på kvinnojouren. Ni som undrar hur i hela friden vi kunde lämna henne där när hon kunde varit hos oss – är svaret: Hon behövde den frigörelsen, hon behövde känna att hon gjorde detta helt på egen hand. Som en del i självständighetsarbetet. Det är i februari två år sen. Under denna tid har hemska things hänt, fast i dag låg jag och tänke på dessa ur en komisk vinkel. Här kommer ett litet axplock eller vad fan man nu säger. Detta är alltså helt och hållet real things som hänt:

  • Svärfar rustar sig för krig. Gör klart för oss alla att han minsann skall eliminera oss från jordens yta innan han själv försvinner. Detta med hjälp av alla ”hagelbossor” och andra gevär från forna Jugoslavien som han samlat på sig i tron om att alla styrkor som någonsin funnits är ute efter just honom. Även med kamouflagejacka och patronbälte som han för övrigt hade på sig på ett dop en gång.
  • Frågar mig hur fan jag kan lämna Frida till ”den jefla horjävel”(svärmor) då han träffar mig och mina väninnor en solig dag i maj. Han klargjorde även där att han vet att hon rymt med den mexikanska grannen ovanför med punktofs.
  • Fejkat 18 hjärtattacker. Skattebetalarna loosar deg.
  • Kommit nerskiten boksatvligt talat och gjort tipsrader på min mans förra tobaksbutik. Strax efter detta rusar Swatstyrkan in och skall gripa honom efter att han hade hotat sin fru och läkare som ansåg att han var i psykisk obalans. Han säger till polisen: ” över min kuk, vad skall ni gora, jag knullar era mammor in i graven.”
  • Åker in på psyket. Där görs en utredning. På frågorna om han känner sig rastlös och klättar på väggarna svarar han: ” Er ni inte kloka, jag gor inte sånt.. klettra på väggen… sss.. Sen tänker han: (vilken doktor, han frågar mig om ja broka kletra väggen, jefla idiot.”
  • SLÄPPS FRÅN PSYKET???
  • Ber folk i 30 års åldern (kvinnor) ringa till min man om nätterna och försöka förstöra vårt äktenskap. Jag ba: ” Okej, som om Ilce skulle vara otrogen mot mig, jag är ju fan det snyggaste han haft.” Självgod kanske, men jag erkänner.
  • Hotar min svärmor till livet en dag på torget. Han sa även att han skulle knulla hennes mamma som bor i Melbourne.
  • Dyker upp dagen efter hotet och ber min man på sina knän att prata sin mamma till rätta och frågar om hon kan tänka sig att ta emot en bukett tulpaner som ursäkt för gårdagens uttalanden. Han hade bara varit så ledsen.
  • Stämt oss och anmält min man för bilstöld. Då bilen vi hade köpt stod på honom för billigare försäkring (så som alla blattat gör). När han steg in på polisstationen och gjorde detta kan ni bara tänka er vad kommisarien gjorde när han även hade tagit emot anmälan från svärmor veckor innan. Denna änmälning bestod av: misshandel av hans barn systematiskt genom hela deras barndom – tillhyggen användes frekvent, misshandel av hans fru-psykiskt och fysiskt, olaga vapenbrott, misshandel av äldre som gick för sakta över övergångställen när han ville dundra förbi i 80 km/h på tvåans växel, tänt eld på folks hus, bilbedrägerier mm mm.
  • Put the blame on my mother för att han sett på telefonlistor att min svärmor ringt henne en gång i 40 sekunder.
  • Frågade min man om Frida hunnit bli en månad när hon var 14 månader.
  • Kör runt vårt hus och vaktar då och då.
  • Sågade ner sig själv i från ett träd. Sågade av grenen han satt på med motorsågen. Sen fick frugan däng för att hon inte sa något. Hon hade fått ännu mer däng om hon hade sagt nåt dock.
  • Bett en bilförsäljare som inte faller mig riktigt i smaken (kan inte skriva mer trots att jag vill) att stöta på mig och sen knulla mig för att pajja mellan mig och Ilce. För det första: Jag blir inte knullad-jag knullar. Fast han vet nog inte hur det är att ligga med någon som vill ligga. Han har ju tvingat och hotat sig till sex i hela livet.

Nu har han gift om sig med en visumkåt nucka från Makedonien (han är 72 år). Hon skall tydligen väga 360 Kg och vara ett riktigt krogluder som hoppas på att han skall dö snart så hon ärver pensionen, synd bara att man inte ärver pension i Sverige då. Han har uttalat sin belåtenhet med att sexlivet fungerar utmärkt. Metaforen han använde sig av var: ”Sexlivet är perfekt, min kuk fungerar som en grekisk bil.” JAHA! Grekiska bilar är ju verkligen ledande i den branschen. Jag vet inte hur länge till ni orkar läsa, så ni får avgöra om ni vill ha en fortsättning. Den kommer i så fall tomorrow. Nu börjar slidan fastna i stolen. Jag glömde ta på mig trosor och har man stolar i indiskt trä som är fuktsuktande blir det lätt så. Ps. Jag är inte kåt, har ägglossning.

Posted on 23 september, 2008, in svärfar. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. fyyy fasen..Din svärfar är jug inte klok nånstans 😮Min fd svärfar var inte så jävla rolig han jämt, men han hotade/skadade inte hans barn och barnbarn i alla fall. Han roade sig med att sitta inne eller spränga banker bara….

Kommentera

