förklaring

Min mamma älskade att lukta på aceton, bensin, dricka saltgurksspad, sniffa nagellack och annan toxisk odör när hon bar på mig. Det säger hon NU!!! Efter att man gått omkring och undrat vad det är för fel med en hela livet så avrundar hon även med att berätta att en snubbe kastade en askopp av pansarglas i magen på henne när hon var i 8:e månaden. Sen visade det sig att moderkakan hade ett jävla jack i sig när jag kom ut. Ut kom jag-jajamensan.. Men normal var ju kanske inte det man blev. Tack mamma för att du sniffade mig unik. Tur att jag också sniffade med Frida. Fast då var det bara oskyldigt sniff på gummijiggar. Såna fiskedrag i gummi och neonfärger.

sniffmormor med barnbarn utan hår 2007—->

Frida kan ju räkna till 16 redan och är bara 21 månader. Dock tror hon att efter 16 kommer 28.
Posted on 28 september, 2008, in gravid sniffa. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Ramlade in i din blogg och fastnade. (Inte så smart, för jag skulle skicka mitt barn till skolan & han missade typ bussen för att jag satt här..)I alla fall, kul läsning var det 😉

  2. Va?? Är jag skyldig till att barn missade bussen för att mamman satt vid datorn?? Fan va gött och höra att jag inte är den enda som glömmer sitt barn när man umgås med datorn. Frida fick ingen lunch i går.. OOOps..

  3. Jajjemänsan det kommer jag ihåg en gång när din mamma var gravid med lilla dig i magen, hoppade hon ur den gula 242:an vi satt i och sniffade och luktade och sa ”Ååh, ååh!”. Men vad gör du? ”Guuud det luktar så gott med bensinångor – ååh!”. Hon stod kvar där inne i garaget och vi fick nästan dra ut henne. Jag var 8 år men jag fattade att det inte var normalt… 😉

Kommentera

