Svalg

Det heter ju så käckt: Öron-näsa-hals, och som man vet om man varit med på biologin så hänger alla dessa tre faktorer samman-ungefär som ett avlopp. Typ. Kan det vara så att min rötna visdomstand som luktar lik har spridit sin overkliga odör uppåt i halsen och vidare in i min snok? För ibland tycker jag mig känna doften av oduschad och blöt Golden Retriever i näsan utan att ens vara nära en jycke. Jag har kommit på att det är mina slemhinnor i näsan, alltså mina kråkor som inte alls luktar DKNY. Min egna teori är att jag har en infektion i svalget eller i munhålan orsakat av tanden och att detta även går upp i näsan. Jag ringde i dag och skulle boka en 3000 kronors tid hos Aina, min käkkirurg som röker alldeles för mycket och har likadan röst som en rockstjärna. Hon hade stängt på måndagar!!! Jag ringde för att jag KÄNDE FÖR DET och så har det stängt. Så nu får jag flåsa folk till vansinne ännu längre…

Posted on 29 september, 2008, in kråkor, snor. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

