Tyst

Jag har blivit bloggskadad. Jag kan inte ens vara tyst när jag tänker. Innan tänkte men en hel del massa. Nu känner man sig otillräcklig att förvalta allt material som dyker upp i cortex=hjärnbarken. För det är väl därfrån allt kul och viktigt kommer? Lillhjärnan står för balans och kroppskotroll och vad fan skall men med det till när man bara sitter/ligger och bloggar. Tangentrörelserna då kanske? Hursomhelst vill jag anteckna en massa funderingar under dagarna då jag faktiskt känner ett så enormt ansvar för mina läsare. Så kommer man hem och skriver allt utom det man tänkt sig. Värst är det när man nattar Frida där i mörkret. Jag hör min egen röst undra och fråga. Alltså tusen Jennies som avbryter varandra.

Jag bestämde mig för ett topic i dag. Det är skumma grejer jag gjorde som barn. Alltså skumma lekar helt enkelt. Kommer i inlägget ovan.
Posted on 29 september, 2008, in bloggskadad. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

