Stångad

Bocken Bruse här stångade mig i magen. Detta anno 1985. Jag minns detta som om det var i går. Det gjorde inte ens ont, men jag minns att jag passade på att gråta för att tjejen som stod bakom oss och som även var i samma sällskap var sötare än mig och fick ha rosa shorts. Det var pappas kompis Jukkas dotter. Jukka var en gitarrsnubbe som spelade blues därav mitt intresse tror jag. Jag har liksom blivit hjärntvättad omedvetet. I dag är inte Jukka och pappa kompisar tror jag. Jukka hade svamlat nåt om att pappa hade rabies typ.. Ja nåt sånt var det… Jag var smygkär i Jukka. Han utstrålade sex. Tyckte jag som treåring.. Fasanfullt om min dotter kommer ha sådana tankar om Ilces hoomies.. Fast i och för sig, Martin är harmlös… Jamil sitter av sina tio år.

Posted on 1 oktober, 2008, in blues, bocken, jukka. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Gud vilken bred blogg du har!

  2. Är den osunt bred, alltså behöver den bantas eller gillar du bloggar med lite hull?

  3. Och din farsa bara: Ungen blev stångad och börjar storgråta för att impa min polare som hon är intresserad av – sexually. Bäst jag fotar.Is i magen verkligen.(tycker nog den kan börja spy lite för att gå ner. Så jävla fult med fetton)

Kommentera

