Jobbsökeri

Är du en fena på fisk?


Jag hittade en jobbannons:

TEMP-TEAM GÖTEBORG
Publicerad: 2008-10-01, Annons-ID: 1424731
Göteborg (Kommuninformation), 1 plats

Vår kund som är verksam inom fiskbranschen behöver nu förstärka sin personalstyrka med en morgonpigg fiskfileare. Arbetsuppgifterna kommer till största del innebära att Du med en kniv som ditt arbetsredskap filear fisk till ”fina gatan.” Vi ser att du har tidigare erfarenhet av nogfiskfilearbete eller liknande arbete samt god känsla för arbete med kniv. Det är viktigt att du morgonpigg då tjänsten omfattar tidigare mornar. Din ansökan, märkt ’”En fena på fisk”, skickar du snarast via e-post till info.goteborg@temp-team.se eller till TEMP-TEAM Nordstadstorget 6, 411 05 Göteborg. Urvalet sker löpande.

Tror inte ni att det skulle räcka för mig att skriva: ” Tjej med finska gener uppvuxen i förorten” för att få jobbet. Det tror jag. Meriter bättre än så går det ju inte att få när det kommer till knivanvändande.

Posted on 3 oktober, 2008, in kniv. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Egentligen behöver jag ju inte skriva det här. Vi är så synkade så du vet vad jag tänker anyway. Iallafall var min tanke innan jag läst klart inlägget att, vafan- de söker en helt vanlig förortsfinne (gärna en som stått på marknad, så en med romsk bakgrund är ett plus. Kniv, fisk och tidiga mornar typ).

Kommentera

