Pubertalt fenomen?

När jag kom i puberteten luktade jag ylle under armarna, fick en knottrig zon mitt emellan ögonen som jag rev på dag ut och dag in och döljde med ett leksakspuder från Polly pocketdosan jag haft sen jag var 4 år. Jag vet inte om mina flytningar hade med the äggstocks att göra, men det var i alla fall dill i dem under en period i sexan. Faizah min bästis från Pakistan var först ut med att ekänna detta fenomen, sen hakade ett flertal tjejer som vågade outa sina dillsekret. Förklaring någon?

Dillknippe, någon?
Posted on 6 oktober, 2008, in flytningar. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

