livlig

Min fantasi måste vara bra livlig. I natt drömde jag att Thomas Möller (Hells Angels gamle president) gled in på en gata i en vinröd förlängd van. Ni vet en sån med boomerang på taket. Jag hatar såna. Varför i helvete har en bil en boomerang på taket? Det är i alla fall en sån bil som alla småländska motorkillar vill äga så jag fattar inte varför Thomas dök upp i en sån. Den var stylad och nuputsad med massa extralampor. Den stannade och ut kom han med fru. Hans fru hade en samisk skalle och folkdräkt på sig med knätofsar och jag undrade varför i hela fridens namn han inte hade en sån dära blonderad, hårsprayad, solariebrun tjej med slitna jeans och magtröja. Sen drömde jag att jag åkte vattenrutchkana med ett gäng asiater ner i Göta Kanal också. Någon sorts tävling där man vann självlysande stjärnor som man kan ha i taket ni vet.

Posted on 7 oktober, 2008, in varför i helvete har man boomerang på vantaken?. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

