dagens citat

Bajkade med min syrénlila klimakteriecykel till morsan. Stod tre killar med luvtröjor och Leejeans under en huv på en Renault Clio och lyssnade på Cascada. I 20 års åldern och helt främmande för kvinnor närmare 30, helst om de har en unge på pakethållaren. De har ännu inte fattat grejen med milffenomenet. Jag tänkte att jag bara måste säga det jag tänkte. Jag sladdade in med värsta svängen, gruset omkring mig sprätte, sen sa jag:

-”Fukt i fördelarlocket.”

-”Öh, va?”

-”Jag sa FUKT i fördelarlocket, kan även vara lamellerna som behöver bytas”, följt av ett asgarv. Sen satte jag iväg på ettans växel verkligen asgarvandes åt mitt egna skämt.

Killarna stod där tysta sen hörde jag bara Boten Annas intro.
Posted on 8 oktober, 2008, in fördelarlock. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Haha…skitroligt!! Ååååh vad jag önskar att jag kunde sett de små pojkvaskarnas ansiktsuttryck när du bitchslappade dem verbalt!!Rolig blogg – jag återkommer!

Kommentera

