ett axplock ur mitt liv just nu

Svärmor såg ljuset i tunneln och tog sig dit-STOLT!

Fridoline, själen själv.

Thanks to you I´m alive..

Psykskadad granne som är boven bakom lappar i trappen, han är så där laglydig och smyger bakom persiennerna dagarna i ända. Här är han inte så laglydig, rotar med ögon i nacken efter något att sno?

Fötter efter ett disco utan skor. Har man skoskav, ta av pjuxen-allt blir roligare. ”Men så kan man ju inte lägga sig i sängen.” Nähä, o varför inte då? Egentligen?

Leksakerna skall bara med ut om en viss dam har bestämt sig. Gillade kontrasterna giraff och grönt.
Bara jag just då.

Smårbarnsföräldrar får visst vila. Lade oss för tupplur och satte timern på 20 min och vips så fångade den ett ögonblick i våra liv som vi inte var medvetna om.

Posted on 12 oktober, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Jag trodde såna sjuka våldtäktstunnlar bara fanns i Lerum.

  2. Vi bor i kommunen innan Lerum. Men här händer det ännu värre grejs, min brors bästa kompis blev skjuten i slutet av den tunneln tyvärr. Jävla samhälle. Man associerar en fuckig tunnel med mord och våldtäkter.

  3. Jennie, du är sjukt snygg!!!

  4. Jag är born and raised i Lerum. Bara så att du vet.När tunneln är konstruerad som en tarm med en liten prick ljus långt borta är det ju föfan som att be om rånvåldtäkt.I blame politikerna.

Kommentera

