stylat lejonåk


Inatt drömde jag om en långhårig kille (porrstjärnelooken med slitna jeans och anabolapumpad) som lånade ut sin Harey Davidsson till mig med tillhörande bru jävligt bekväm skinnhjälm. Det var en sån där chopper. Främre delen där styret satt var gjort som ett lejonhuvud alltså fett stajlad, eller det VAR ett uppstoppat lejonhövve med kromat styre inskruvat i tinningarna på djuret. Manen satt kva och det var tydligen det som var det tuffa när man körde-att manen fladdrade För att starta skulle man vrida på en nyckel till det ”gula” läget, men det var svinsvårt att hitta för det röda och gröna lägena satt nästan på samma ställe och då lade man i så fall in backen eller körläget. Jag råkade i alla fall backa ner i en bäck när jag skulle visa Moa, min syster hur hajj jag var på hojjen.

Senare i drömmen var jag gravid i ett badus på väg till en rugbymatch. Vidare till ett svinhus där man fick jaga galten åt ena hållet för att ta sig ut på andra gaveln. Fanns bara dörrar på gavlarna i detta svinhus och galten var rymningsbenägen.

Någon som vill tyda???
Posted on 13 oktober, 2008, in dröm 13 oktober. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

