undringar

Jag undrar många saker om Adam allsing. Främst hur han ser ut i vanliga kläder,eller åtminstone utan kavaj. Utan glasögon? Nyvaken? Jag gillar Adam jättemycket, han verkar sympatisk och fruktanvärt tacksam att skoja med. Minns honom i Tur i kärlek. Jag var på plats i studion och minns än i dag hur mysfaktisk han var. Jag kan till och med tänka mig att han är en passionerad och het älskare eller åtminstone lite flirtig med frugan så där på torsdagskvällen. Känns bara så, dock vill jag inte prova. Undra om han vill gå ner i vikt eller om han trivs. Jag älskar snubbar som är vanliga utan massa krux. Det sista jag tror om Adam är att han är lite yrkesskadad. Jag tror att han pratar, rör sig och är precis likadan som på Tv. Eller det kanske är det som är grejen? Att han alltid är Adam-fast utan kavaj?

Posted on 16 oktober, 2008, in adam allsing. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

