Tv, do do do do do do SHOP!


Kommer ni i håg melodin? Jag har värsta missionet i dag. Skall föröka hitta en sån där jävla Topsy tail till min svärmor. Hon tycker man är jättefin i en sån och hade i dag en hembakad eller handgjord, jag vet inte vad…. Men Anne på grönkulla-andan sprudlade om henne och hon kände sig så fin.

-Vad fick din svärmor i julklapp då?
-En Topsy tail.
-Aha.
Posted on 19 oktober, 2008, in baba. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Åh, en sån hade jag. 1994. Jag var så cool, så cool där jag satt med min coola frisyr på en bänk i centrum & rökte hasch.

Kommentera

