fasansful(l)t

Minns ni döskallevågen? Började med att hon med Frankrikes huvudstad som namn-Hilton och Lindsey lohan började ha såna hemska scarfes designade av Alexander McQueen. Sen började terrorn. ALLA jävla barnkläder, snuttar, nappar och nappflaskor verkade haka på trenden och de morsor som hade dessa ateraljer tyckte de var så jävla hot och inne. Fy fan, jag ville bara spy på skiten. Främst när Kappahl tre år senare kom på detta och vågen hade dött ut två år innan.
Jag la min dotter nyss, hon var i bar överkropp då hon fått prickar på rygga. Är det aldrig slut på åkommor liskom? Jag hittade i alla fall inget annat än en present vi fick av någon som kände sig orginell och purchasade en fleecefilt med döskallehövven på. När jag reste mig upp och skulle ut tittade jag över axeln på stackars Frida som sover täckt av en jävla satansfilt, förbannad av ondska, död och elände. Jag skall gå in och byta nu, känns fan som om hon blir spelled med den. Känns som jag skändar denna lilla kropp.

Ser inte detta fan så makabert ut??

Posted on 20 oktober, 2008, in döskalle. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

