Jennie Depp

Och så tvärvänder humöret. Jag saknar mitt förflutna, vill ta med mig Frida dit och hälsa på i en vecka eller så. Mina gamla Leejeans, min ”skogsjacka”, mitt rosa Maybelline läppsitft som användes frekvent sommaren 03. Tror jag skall klippa av mig håret i dag. till och med, som värsta Frida kahlo upploppet när hon lämnade Diego efter att han hade legat med hennes syster. Otrohet kan man ta men inte illojalitet. Förstår ni?

Mina kinder kliar, jag är varm och gråten är nära. Kan inte förstå att man reser så långt bort från sitt förflutna, det känns som om jag är så långt borta från vem jag var 04. Jag minns det, men det är så vagt ändå. Jag vårdar dessa minnen ömt, men de rinner mig ur händerna som vatten. Surrealistiskt att präglas så av något man minns så vagt-som en dimma. Känns lite som en film man blivit berörd av trots att det bara var en film.

Jag är nöjd med den jag blev, men vill minnas den jag var eller tiden jag hade.
Posted on 26 oktober, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

