"kändisar"

Det finns människor i det offentliga ljuset som man antingen gillar eller helt enkelt vill spy på. Jag är medveten om att jag är fördomsfull och att de säkert har fadderbarn i U-länder, handlar sina bananklasar i rättvisemärkta butiker, aldrig fuskat i skolan eller petat i näsan och sprätt iväg kråkan på nån oskyldig. Här är de ändå:

  • Malin Ewerlöf. Ser ut som Kosmoskatten eller en sena från nötkreatur. Klarar bara inte av den töjda munnen när den ler (om ni krokar tag i vardera mungipa med varje pekfinger och drar och sedan släpper så åker dina läppar på ett torrt, tänjt utseende och jag är säker på att hon inte gjort så, utan bara ser ut som om hon gjort det). Jag vill ju gilla henne, hon har inte dopat sig eller krängt stöldgods. Trebarnsmorsa och säkert helt timid och ödmjuk, smörjer sig med Ldb efter varje pass. Men nej, Stjärnor på is blir tungt att titta på så fort hon dyker upp i rutan. Jag vill bara sondmata henne med lervälling från Åby travbana.
  • Josefin (bara namnet) sundström, du ÄR INTE FJORTON ÅR!! Du är inte oskuld (hahahaha, jag vet det, vi vet det-ALLA vet det), du har säkert haft oralsex och provat att vara full. Ställde upp i fråga Olle en gång och var till och med i det programmet skrajsen för en dildo. Fnissade(!) som fan sålänge den fanns i hennes grepp. Verkligen fnissade! Sluta fnissa och byt ut ballerinaskorna, sluta lyssna på I´m a big big girl in a big big world och skippa luggen och det axellånga håret!. Ett par horboots och varför inte ett par saftiga sillisar eller nåt? Bara sudda ut min fördom. Kom igen!

Posted on 26 oktober, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Jag hatar Mat-Tina på samma sätt. Och lite Malin Baryard. Så jävla rena med svängig tofs och lugg liksom. Inget knark och inga ångestligg ever. Det får mig att undra.Har du förresten fattat att jag inte är på klimp-bloggen? Jag är på terreleene.blogg.seBe there or be square.

  2. javisst kvalar min josefin in i svängiga lugg-ligan?? Klart jag vet din bloggadress. Missar aldrig!

Kommentera

