Long ago after work

I går var jag och kvällsbadade för en hundring på Lerums vattenpalats för att lindra min ångest som det heter. Ni vet min gamla workingplats där livräddning aldrig var prio ett. Mer att decka in könsestetik när jag högtryckstvättade duschrummen från pubeshår och navelludd.

Vi kom in och där stod en tjej/mamma i 30 års åldern och verkligen bröstade upp sig och drog sig för att ta på sig bh:n, hon stod där med hipsters och kroppen full med leverfläckar. Såg ut som någon hade nyst ut en dosa grovsnus på henne. Hon hade nyläkta inplantat. Tänk att hela livet suktat efter bröst (som när man var 5 och tejpade halvfyllda vattenballonger på bringan och sedan tog på sig en aprikos jumper över) och nu äntligen fått det vapen vissa så ofta använder sig av. Hon var så stolt. Sen tog jag av mig bh:n. Detta uppmärksammades med en snabb påklädning och ett rus ut ur byggnaden. Hon evakuerade, utrymde eller flydde! Tyckte synd om henne för mina slaggprodukter är för mig utan värde.

Väl inne i den fisljumma bassängen där alla barn brukar urinera njöt vi tills vi började frysa-då urinerade jag istället. Jag höll låda och en bulgar som låg och flöt omkring verkade road av mina påhopp på folk som gick förbi. Sen anknöt resten av hans getostsliga liga med skägget som ser ut som de fått en puck i plytet (den där skäggringen runt munnen som sitter ihop med mustaschen. Kom in en kvinna med orienteringskropp, slank och blek och givetvis arena baddräkt med ett snitsigt snitt i ryggen. Kan sätta hundra spänn på att hon har en sådan där toppluva med snöre och tofs när hon är ute och knipsar orienteringsstationskorten. Helt sonika kommer in en stor big mama (Gambiansk kvinna) och plumsar ner i ”fartbanan”. Tror ni hon fjärilsimmar? Nej för fan, hon hundsimmar en länga på 4 timmar.

Jag njöt i duschen av att vara på spanhumör. Såg väl lite av varje. Vad människan generellt sett är ful naken. Eller så är det så att även jag blivit propagerad med att de flesta är så snygga näck.

Det var en lättnad. Efter Lactacydtvagningen kände jag mig ren och åkte hem.

Posted on 20 november, 2008, in jag älskar badhus där alla är nakna. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. När kommer nästa förhållande på bloggen då? As roligt att läsa 😉

  2. När jag är på rätt mood. Allt för att ni skall kunna läsa trevlig text. Misstänker i morgon.

  3. Intressant blogg, dock lite gammalt inlägg,
    själv föredrar jag att bada med kläderna på på badhuset.
    Men alla är vi olika o tur är väl det.

Kommentera

