Till havs


Jalla, kalla mig storpannan. Allvarligt talat. Kan man sänka sitt hårfäste? Jag har anlitat firma som polerar den åt mig. Jag kommer bombis få skepparkrans när jag blir stor.
Posted on 29 juni, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Jag lider av exakt samma problem. Vem polerar din? Tacksam för numret.

  2. Han i karate kid. Wx on wax of. Annars är Benny på Essomacken rätt ok också.

  3. haha… skepparkrans är ju så jävla hårt. misstänker att din make ser fram emot skepparkranstider 🙂

Kommentera

