Svart karikatyr av Spiderchick

Alltså, jag är en snäll person och tycker fan Spiderchick är en söt tjej. Men ibland kan man likna en ful person på ett roligt sätt.

Spider: Jag kunde bara inte låta bli. Du får gärna skända mig tillbaka. Du vet att jag gillar dig fast jag inte fick en lucka i din kalender. Se detta som ett litet straff bara.

Din karikatyriska Look Alike om du var från Afrika och jättehög:

Posted on 28 december, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. hahahaha! fan va taskigt =)

  2. Visst är det jättetaskigt, jag har nästanvarit rädd att jag kanske gått för långt i dag. Känt mig som en ”mobber”

    Fast du får gärna mobba tillbaka om du vill.

  3. hahaha det var ju aslikt! på det sättet du beskrev alltså. som en negrokaraktätur (jag orkar ej söka upp rätta stavningen)

  4. Fantastisk karikatyr, håller med 🙂
    Jag tycker Spider är schnykk. Hur detta går ihop sig vet jag inte.

Kommentera

