WordPress app

Verkar funka eller? Jag har i alla fall sagt till min kompis Jonas idag att jag hette Magneta. Det var svinkul. Jonas mamma pratade gammeldansk med mig idag på Skype också. Hon är skitbra på att knyta kransar och dekorera med brudslöja.

Jag är så glad att jag blev Jonas kompis. Han låter mig va. Liksom förstår mig. Som en blodhund. Jag hörde av en norrman en gång att blodhundar är såna.

 

Förstår.

Posted on 6 oktober, 2010, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

