Dvärgpudel som bits

I dag har något hänt som jag skall börja använda mig av på mina cv:n. Jag blev nästan biten av en dvärgpudel! På CV:t skall det alltså stå:

2010-10-25:

”Blev biten av röd solblekt dvärgpudel. Jag försökte klappa trots varningsmorr. Han hade gojs i vänsterögat också”.

Jag undrar om Milo, som jycken heter borde få gå i terapi. För även om han vaktar ett nytillkommet ben och varningsmorrar, skall han icke hugga. Kanske akupunktur borde vara nåt? Tarmsköljning, lymfdrenage eller hibiskuste?

Hibiskuste kanske är nåt för Milo? Johannesört har så rysliga biverkningar.

Milo behlver inga biverkningar. Jävla krullbagge!

Posted on 25 oktober, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

    • Korrat. Jag tror på fullaste allvar att det är dags att börja använda sina glasögon. Jag har ett kraftigt brytningsfel på ögonen och har skippat brillor sen i nian.

      Det börjar bli lite väl mycket dyslexi nu. Man kan inte få det på senare dar va?

Kommentera

