Mystiska människor. Medverkande: Pim 6 år.

Mitt underbara kusinbarn, med tralang för ljud har hjälpt mig. Vi knåpade i hop något snabbt då läggdagset vankades.

Det handlar om en mystisk man jag träffade förra veckan.

LYSSNA HÄR!

Posted on 2 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Nu skall du få höra på något roligt..

    Jag var ute och sprang på stranden i lördags och lyssnade på musik på min telefon via spotify. Där gick jag in på biblotek och valde att spela upp alla låtar skrablade eller vad det heter. Tydligen har jag läst detta blogginlägg via min tel för 100 år sedan och så har detta ljudklippen laddats ner på tel för ” mystiska människor ” dök upp i mina asbra högtalare när jag joggade som bäst.
    Det tog ett jäkla tag innan jag fattade vad det var men herrejävlar vad jag skrattade. Så jäkla otippat men kul.

    Hoppas att allt är bra med dig och grattis till din graviditet.

    • Gud, vad roligt. Den där historien är sann och allt. Vad glad jag blir att du fortfarande läser min blogg fortfarande. Hoppas allt är bra med er! Jag tänker på er ibland, vet inte varför. Ni är i alla fall fina. Puss på er.

Kommentera

