Stockholm och Katrin.

Hej…

Jag är i Stockholm och tänkte när jag sminkade över mina ålderstecken under ögonen:

” Men jag har ju Katrin, Bingo och Ringo här!” Dem kan jag hälsa på. Lilla Ringo börjar ju bli så stor nu… Sen kommer jag på att det nästan blev lite psychovarning.

Tror jag att jag är Ringos moster? I så fall får vi skylla på Katrin som bjuder in i sitt liv. Jag tycker dock det är jävligt orättvist att hon lockar mig och lägger sig latent i hjärnan  att vi är  kompisar när vi inte är det. Sen är det JAG som är dum i huvudet för att jag tänkte ta tvärbanan til stan och hälsa på.

Häromdagen såg jag ett kakel jag tänkte ringa till Katrin och tipsa om. Visste hon skulle gilla det. Gardiner också. En dag tänkte jag tipsa henne om en grym murare.

Jag gick förbi Bingo i Allum häromdagen vid boksigneringen. Reflexmässigt var jag på väg fram och internskämta. SEN kom jag ju på att det bara är jag som känner DEM.

Lite läbbigt det här. Men enligt mina målgruppsanalyser och sådär så vet jag att om jag hade blivit famous, då hade jag och Katrin kunnat fika nu. Jag hade till och med kunnat lära Ringo en finsk visa.

Jag skall kolla med mitt kändisnätverk om det är någon som kan nästla in mig. Vi har två gemensamma vänner på fejset.

Eller, ring mig Katrin. Jag behöver snacka skit och vara politiskt inkorrekt. Jag kan diska.

Posted on 2 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

