Glad och ledsen

Jag är fulländad av lycka över att vara hemma hos Frida. Det exkluderas alltid i mina ledsamma rader. Ingen får någonsin ifrågasätta varför jag är ledsen när jag har Frida.

Jag är dock inte bara mamma. Jag är människa också. I dag känner sig människan så ledsen att den bara vill ligga och lyssna på musik och gråta.Händer inte ofta. Men just i dag och i några dagar har jag varit i kontakt med mina känslor. Tänk att man haft de på ”offmode” nästan så länge att man kan dö av det. (Som Pippi säkert hade sagt)

När Frida har somnat, då skall jag gråta. Tills det inte går mer. Sen får man rycka upp sig och gå till handling.

Frida and Diego.  Paloma y rano.

Posted on 6 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hej:)
    Nu kommer jag och skriver här och det jag tänker skriva är bara: Jag vet hur du känner och det är HELT okej oavsett vad det har med att göra. Oftast har det inte med någonting utan man är inte mer än människa och behöver gråta! OCH det är såå viktigt att tillåta sig själv att vara ledsen, det har jag på nåt sätt lärt mig fast ändå inte. Men det är enkelt att tala om för andra att det är okej och det gör jag nu!
    Ta en dag… va bara du och gör sånt som du tycker om med eller utan make och barn:)

    Keep up the good work!

    Ha en underbar Lördag trots tårar!

    Kram

Kommentera

