Önskelista

Snart är det jul. Två år i rad har jag haft bloggönskelista. Jag har varken fått min jakthund jag önskade mig 08 eller mina hårdhandskar från 09:s lista. Nu kommer årets önskningar:

  1. Hockeyrör. Alfons pappa köpte det till honom i ett avsnitt. Jag vill säga till mina kompisar: ”Okej, jag skall bara hämta mina hockeyrör”!
  2. En stock med hockeysnus.

Det blev visst hockeytema, så vi kör på det

3. Hockeyfrilla? I så fall finns det en sida med diverse att välja mellan. HÄR!

4. HockeyLÖN!

5. Hockeyfru (de är alltid nyduschade)

6. En puck

7. En Jofahjälm som Jaromir Jágr svettats i.

Sen vill jag inte ha mer Hockeygrejer. JO!

En såndäringa hockeybag som Steven Seagal hade fått plats i. Och alla hans drömfångare.

Jágrbiffen

Posted on 6 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. hahaha fan vad kul att du länkade till min gamla sida om hockeyfrillor 🙂

Kommentera

