Reed between the lines

Det är en gåva – om man kan det. Jag övar mig på det ofta. Läser mycket sångtexter till exempel. Min Magister är bra på att läsa mellan raderna. Han är en typ som skulle kunna pussla ihop liv och få ett rätt bra hum om hur saker och ting är.

Visserligen kan man ju uttrycka sig simpelt så att man inte blir missförstådd eller så att alla förstår. Men det blir ju ingen sport då. Det blir glasklart.

Glasklart är ofta ingen utmaning.

Utmaningar är meningen med livet. Jag känner mig utmanad.

Annie Leibovitz

Posted on 7 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

