Pool kommunikation var en schysst byrå

Jag hade flyt igen och fick bjud av Pool Kommunikation till inbjudning på Stockholms filmfestival. Film som hette Cemetary Junction. Brittisk. Fiennes är min favorit ibland och fann även en ny: Tom Hughes (vilken fint drejad kille). Jag blir inte förvånad längre, men allt i mitt liv händer just nu och ger mig samband. Filmen talade direkt in i hjärtat och jag storgrät. Satt där i en stund för mig själv och det svämmade över i ögonen. Jag tänker inte bli på det viset.

Jag minglade med vatten som brukligt, allt annat var katarrfarligt. Fick posera på röd matta ihop med Mia, och måste få tag på fotografen, för det blev en fin bild. Det bästa var att jag efter filmen fick ett årskort på Stockholms filmfestival. Nu måste jag bara se till att bruka det.

På vägen hem var jag glad, rörlig och lekte Sökarna i tunnelbanan. Undrade även varför de har Mission Impossiblejingel innan stationerna ropas upp på tuben? Jag hängde i reling, gick ner i spagat också. Det måste man kunna om man jobbar på Cirkör tycker jag.

Till sist hittade vi en lytt duva. Mia visade mig Clarion Hotel av någon anledning.

Tom Hughes kan man åtrå om man vill

Posted on 9 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

