Att tänka med höger hjärnhalva hjämt

Det kan vara bra. Men det hade varit ännu bättre om den vänstra delen hjälpte till ibland. Det ställs till för mig på olika vis:

  • Jag kan inte baka. Det är för mycket kemi. Det skall hjäsa och reagera och sånt. Kemiskt reagera. Periodiska systemet är inget för mig. Hjoner och sånt.
  • Räkna i hop poängen i Hyatzy. Jag förlorar hjämt fast jag har vunnit. Kan inte räkna så bra.
  • Logik är inte min grej. Jag fattar inte om hjag blir dumpad. Det måste finnas ett öde. Vi var hju menade för varandra, min högra hjärnhalva kände det.
  • Hjag har aldrig fattat det med kantspel i handboll. Kombinationer och sånt. Hjag bara dönar.
Posted on 17 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

