Dröm

I natt drömde jag att jag var skitsnygg och skulle vara tärna på min vän Dianas bröllop. Men sminket rann av mig innan det började och jag hade inget med mig, jag var helt blek. Jag försökte låna rouge av någon, men det blev fult. Jag såg ett höghus och från två balkonger hängde det män i snaror. De lekte typ Jackass och jag undrade hur fan de skulle överleva.

Efter desperata försök att hitta smink och ordna till mitt utseende, visade klockan 13.17 och jag mindes att bröllopet skulle börja 13.00. Jag hade missat det och försökte ringa till någon och förklara mig. Då visade det sig att jag hade förväxlat min telefon med min lillebrors.

Sen drömde jag också att jag körde bil på motorväg och hela tiden kom det fotgängare som jag fick väja för. De hade hundar i koppel och jag var skitnära att köra på dem.

Siamesögon

Posted on 19 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

