Ex husband

image

Jag vill mest bara tacka dig för att dessa händer alltid kämpat för mig och Frida, du förändrade dig och blev den som knäckte allas fördomar. Allt har du gjort för oss – allt gör du. Vi är glada att ha dig som pappa. Jag är glad att du ger mig min lycka och samarbetar. Allt kommer bli bra. På ett eller annat sätt.

Det är sjukt vad skadeglatt samhälle vi lever i. Läsarrekord på bloggen idag. 400 besök bara från Facebook. Allt för att nosa lite.

Posted on 21 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

