Drömtydning

I natt drömde jag att jag och Charlotte skulle kolla på ny lya i Masthugget. Jag var sur för att hon aldrig kunde ge upp det där jävla Masthugget. Jag hävdade att det finns dåliga vibbar där.

Vi kom i alla fall in i lägenheten där tjejen som bodde där inte ens hade städat. Hon hade katter. Både fina raskatter och fula bondkatter med halvruttna ögon. De fina raskatterna var – håll i er nu – RIBBSTICKADE. Alltså grovt virkade, men de levde och var riviga och bitiga. Hon som ägde dem var inte villig att svara på vilken ras det var dock.

Jag har alltså drömt om grovvirkade katter. De var beiga.

Posted on 24 november, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Ni rör er i de bästa kvarteren märker jag. Tummen upp. Fuck Hjällbo! 🙂

  2. Hahahaha! Jag brast ut i gapskratt när jag läste ”ribbstickade” och skrattar än.

    Min sambo kollar snett på mig. 😦

Kommentera

