Giget

Gick åt helvete, men ändå trivsamt scenbesök. Jag glömde av alla skämt, men huvudsaken är att jag hade en hel drös av dem. Det är en bra titel på en bok ” Jag glömde alla skämten”

Jag är inne i en boktitelperiod just nu. Skulle gärna vilja skriva barnböcker fast för vuxna. Liksom korta böcker om roliga saker. Så man slipper behöva en period – typ menscykel på sig för att läsa färdigt.

Jag var inte så snygg i går heller. Hade dragit av min maskara med bara händerna innan och håret var otvättat. Det är ändå våghalsigt när man ändå gått ut med en snyggare image det sista.

Jag uppskattar mina vänner som var där och förgyllde kvällen och kvisten jag fick som lön efteråt. En jävla mullbärskvist.

Ingen Mullberry laptopcase alltså.

Posted on 2 december, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

