Jylpynt

Jag skall se Facebookfilmen nu. Men jag kommer bara att tänka på att min tv bänk ser ut som Betlehem. Vad är egentligen skillnaden på Betlehem och Jerusalem? Sen kommer alltid Nazaret in i bilden och strular till det. Det blev snurrigt med han Jesus från början. Det står nåt om Judeen också. Är det Jesus efternamn? Jesus Judeen? Myrra fick han också i födelsedagspresent. Rökelsen förstår jag och guldet.

Men vad fan gör man med myrra?

Posted on 3 december, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Myrra bränner man tydligen, så det luktar gott. (Nej givetvis visste jag inte detta, fick googla 😀 )

Kommentera

