I morgon är en ny dag

Men i dag har jag gråtit som ett barn i en soffa framför en människa som verkligen inte var den rätte för tröstande famn. För att jag sällan vinner saker i livets lotteri som är viktiga för mig. Men de FÅTAL gånger jag grinar är det alltid när min så kallade inuitiva förmåga sviker mig. Eller ger mig rätt.

Denna gången svek den nog. Och gav mig rätt.

Jag gjorde en alldeles egen tolkning av hur jag känner mig just nu. Ni får orginalet och reproduktionen:

Orginalmålning

Digital reproduktion

Posted on 12 december, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

