Saknar

Jag saknar min relation med mina bröder. Vad hände? Blev vi bara vuxna? Skall man inte ta eget ansvar då och ombesörja kontakten när inte längre mamma bestämmer att man måste hålla sams?

Jag vill dricka white russians med mina bröder någonstans där vi bara kan sitta och dra långsökta skämt. Min dotter har inga morbröder som kommer och hälsar på. Andra människor få ta del av mina bröder mer än jag. Ingen har heller sagt att jag tar bilen upp och hälsar på. Men jag känner mig inte alls viktig i deras liv. De känner nog sig inte viktiga i mitt heller.

Vi var Anna, Sune och Håkan. Nu är vi bara individualister i våra egna liv.

Ett begravningskaffe i maj 08. Jag var ful med halsband från Tiffanys och lökar som självaste Dolly. Undra vad de tänker? Där och nu…

Posted on 16 december, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

