Reser till Sicilien 5 jan

Jag skall läsa i plusgrader utan jacka. Jag skall stråla och leva. Kanske fiska, klättra upp för ett berg och se ut över en okänd stad. Jag tror jag skall jogga varje dag. Starta en vana på Sicilien för att ta den med mig hem.

Då blir vanan mer värd.

Jag skall också fotografera på mitt eget vis. Jag skall inte ägna tankar åt oförtjänta ting. Jag skall längta hem. Jag har inte längtat hem på flera år. Jag har mest bara längtat bort. Flykt.

Jag flyr inte mer, jag jagar livet och får tag i det hela tiden. Sen släpper jag det, låter det springa lite före innan jag hinner ikapp igen. En kärlekslek.

INNAMORATO DELLA VITA

Posted on 17 december, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

