Frida kahlo igen

image

Idag förgyllde min kära vän Ljubica mitt liv. Med den här målningen. Den kommer hänga över min säng eller mitt köksbord resten av tiden jag finns på jorden. Den säger allt om den här perioden jag haft med mig själv som person. Jag förstår att alla kanske inte tolkar motivet som något annat än madness. Inte förstår, men det är okej.

Jag är en ny människa bredvid mitt gamla jag.

Posted on 21 december, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

