Brasan

Åt helvete med den. Just i dag är jag skitsne för att jag kämpat i två timmar med att tända eld på min fittved jag köpte på ICA. Jag som lovat mig själv att ALDRIG köpa nåt man kan hitta i skogen förutom kött då jag inte har någon k-pist att jaga kött med.

Men jag skulle ha middag hemma och ville göra det lite mysigt. När jag sitter där och eldar upp mina utskriftspapper slår tanken mig:” Per Oscarsson fucking brann inne utan att han VILLE, där på herrgårn tog det sig minsann ordentligt och här sitter jag med långtändare, papper, nagellackremover och ved utan resultat”!!!

Per klarade att elda upp ett jävla hus omedvetet och jag fick inte ens fjutt med all världens hjälpmedel. Vill det säga mig något?

Hursomhelst är det sorgligt att Per brann upp. Han förtjänade en bättre sorti. Inte göra sin sista show bakom en rökridå. Jag visste förresten att han skulle brinna upp redan på juldagen. Jag förutspår tamejfan allt.

Nästan.

Posted on 1 januari, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

