Associations-Vm

Denna vecka skall jag och min kombis bedriva psykadelisk associaionsverksamhet. Jag har bara skilt mig. Tro inte nu att drogerna fått nyp om mig när texterna verkar inceptionera. Jag vill ge en liten skör förklaring till hur det fungerar.

Om jag säger ”haka på” till någon, då tänker jag även på rödhake, röd drake, unleash the dragon och sedan Sisqo. Så uttrycket ”haka på” kan liksom leda till vadsomhelst. Det påminner lite om ”Hej Lobotomi” med Per Andersson.

Fattar ni?

Posted on 11 januari, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

